اصل باشكوه همزمانی رخدادها

قایق زندگی  با انتخاب دکتر یاوریان به عنوان مربی خود:

قایق بادبانی زندگی خود را در تلاطم امواج روزگار با لذت و اطمینان تا ساحل آرامش مطلوب به پیش برانید.

اصل باشکوه همزمانی رخدادها

اگر خوب به حوادث و وقایع اطراف خود نظر افکنی خواهی دید که ناشناختنی از طریق رخ نمایی اتفاقات همزمان در ذهن تو و نیز در کاینات و محیط اطراف تو با تو سخن میگوید. این همزمانی رخدادهای کاینات معنا دارد و چیزیست که مرد معرفت در هر قدمش مانند یک جنگجو و شکارچی ورزیده درک میکند و هر لحظه منتظر آن است.

کاینات دایم با ارایه نشانه های همزمان در ذهن و دل و روح و جسم ما سعی می کند به ما پیغام و هشدار دهد. اگر نشنیدیم این دیگر تقصیر کاینات و ناشناختنی نیست.

فقط باید به حضور دایم و زنده و مستمر ناشناختنی در لحظه به لحظه زندگی خود ایمان داشته باشیم و بدون خشم و افسردگی و ناامیدی فقط به نظاره نشانه ها و استخراج مفهوم از دل آنها برآییم. اگر دیدیم که روند رخداد حوادث در یک زنجیره زمانی حاوی پیامهای مثبت و انرژی بخش و تایید کننده است خواهیم فهمید که درست عمل می کنیم و مسیر درستی را انتخاب کرده ایم. برعکس اگر روند رخداد حوادث و پیامهای مستتر و پنهان در حوادث همگی منفی و هشداردهنده بود می فهمیم که مسیر انتخاب درست و صحیح نیست و بهتر است در انتخاب مسیر مجددا تجدید نظر کنیم.

برای درک سریعتر پیامهای پنهان در رخدادهای به ظاهر نامرتبط همزمان فقط کافی است به هم مربوط بودن کل وقایع عالم و حضور یک نیروی قوی تر حاکم و جاری در کل هستی را بپذیری و سپس به این نیرو اطمینان کنی و بپذیری که این نیرو بد تو را نمی خواهد و دایم در تلاش جاری ساختن خیر و برکت به سوی تو و زندگی تو و تلاشهای توست. با این باور و اعتقاد حسگرهای وجود تو حساس می شوند و تو میتوانی در زندگی خود هم زمانی رخدادها را بسیار بیشتر از بقیه شاهد باشی.

خلاصه ای از مقاله اصل باشکوه همزمانی رخدادها در ماهنامه موفقیت به قلم احمد حلت. شماره ۷۰

نویسنده: گلابتون

قایق زندگی  با انتخاب دکتر یاوریان به عنوان مربی خود:

قایق بادبانی زندگی خود را در تلاطم امواج روزگار با لذت و اطمینان تا ساحل آرامش مطلوب به پیش برانید.

پست قبلیNext Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 4 =