قایق زندگی  با انتخاب دکتر یاوریان به عنوان مربی خود:

قایق بادبانی زندگی خود را در تلاطم امواج روزگار با لذت و اطمینان تا ساحل آرامش مطلوب به پیش برانید.

گزارش نهایی کمک به آسیب دیدگان زلزله اهر- ورزقان -۳ شهریور ۹۱

اریخ برنامهعنوان برنامهمسوول برنامههمکاران مسوول برنامهباشگاه برگزار کننده
۳ شهریور ۹۱گزارش نهایی کمک به آسیب دیدگان زلزله اهرسینارزا ، رحمانباشگاه خیریه
همراهان حاضر در برنامه
رزا ، رحمان
همراهان به هنگام آمده
همه

گزارش نهایی کمک به آسیب دیدگان زلزله اهر – ورزقان -۳ شهریور ۹۱

درود بر نیک اندیشان

از اهر که به سمت ورزقان راه افتادیم خودروهای شخصی بسیاری دیدیم که با وسایل اهدایی بسیار راهی کمک به زلزله زدگان بودند. بیشتر اهالی اهر و ماموران بهداشت و هلال اهمر معتقد بودند که روستاییان همه وسایل ضروری و بهداشتی را دریافت کرده اند و بهتر است که این وسایل در شهر انبار شوند و ماه دیگر از نو توزیع گردند.

ناگفته نماند که ماموران بهداشت و هلال اهمر در حال انجام وظیفه بودند و چادرهای بسیاری توزیع شده بود و دستشویی صحرایی نیز دایر گشته بود.

از آنجاییکه ما فکر می کردیم بیشتر وسایل اهدایی از طرف دوستان ما وسایلی هستند که هنوز روستاییان نیاز دارند از جمله دستکش کار و ظرفشویی ، بنابراین ما به توزیع وسایل خود ادامه دادیم و تصور ما درست بود. چنین وسایلی پیشتر توزیع نشده بود.

نوار بهداشتی نیاز نداشتند اما طناب و کلاه و دستکش و کپسول گاز پیک نیک مورد نیازشان بود.

نکته مهمی که لازم می دانم ذکر کنم تا دوستان در روزهای آتی به آن دقت کنند این است که بیشتر روستاییانی که حجب و یا غرور بالایی داشتند برای دریافت هدایا به خودرو مراجعه نمی کردند بنابراین هدایا به دست آنها نمی رسید.

قایق زندگی  با انتخاب دکتر یاوریان به عنوان مربی خود:

قایق بادبانی زندگی خود را در تلاطم امواج روزگار با لذت و اطمینان تا ساحل آرامش مطلوب به پیش برانید.

در روستای ایشیخلی خواهر من – رزا – با دختری مواجه شد که تنها ایستاده بود و برای دریافت لوازم مورد نیاز خود پیش نمی آمد. هنگامی که از او پرسید مادرت کجاست ، چشمانش پر از اشک شد. رزا می گوید به قضیه پی بردم و پرسیدم با کی زندگی می کنی؟ پاسخ داد که من و یک برادرم هستیم که برای کار سر زمین رفته است. رزا هدایایی به او تقدیم کرد.

این دختر ، خانواده خود را از دست داده بود و به تنهایی نمی توانست جلو بیاید و هدایای شما را تحویل بگیرد. بنابراین از دوستان تقاضا دارم که اگر برای کمک به روستاییان به روستاها مراجعه می کنید هدایا را خود تا چادرها برده و توزیع کنید . ما قسمتی از هدایا را از همان پشت ماشین به مراجعان توزیع کردیم و قسمتی را نیز در چادرها برده و تقدیم کردیم.

در مجموع ۲.۰۲۲.۵۰۰ تومان- دو میلیون و بیست و دو هزار و پانصد تومان-  دوستان اهدا کرده بودند که در دو مرحله خرید انجام شد. در مرحله اول همانطور که شرح داده شد خودم به همراه برادر و خواهر و دوستان ، کالاها را در روستاها توزیع کردیم. کالاهای مرحله دوم را تحویل پسر عموها دادم تا به همراه هدایای دیگری که ایشان جمع آوری کرده بود- که بیشتر از یک وانت نیسان بود و شامل چادر و پتو و کپسول گاز پیک نیک نیز بود – خود به روستاها برده و توزیع کردند.

 

سپاس از همراهی همه شما دوستان

باشگاه خیریه گروه نیک اندیشان همچنان در این راه فعال خواهد بود.

شاد

سینا

 

قایق زندگی  با انتخاب دکتر یاوریان به عنوان مربی خود:

قایق بادبانی زندگی خود را در تلاطم امواج روزگار با لذت و اطمینان تا ساحل آرامش مطلوب به پیش برانید.

پست قبلیNext Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 47 = 56