هدف گروه نیک اندیشان چیست؟

اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران از هر قشر و طبقه و مذهب و فرهنگ متفق القولندکه فرهنگ جامعه ایران آسیب دیده است .همه از دیدگاه خود می نگرند و از دیدگاه خودفرهنگ مردم را تحلیل می کنند. ولی این چنین نیست که فرهنگ خود و قشر خود را قبول داشته باشند و فقط به فرهنگ های دیگر ایراد بگیرند . حتی فرهنگ فشر و مذهب طبقه خودرا هم آسیب دیده میبینند . همه انتقاد می کنند و علاجی هم برای دوری از این آسیب هانمی بینند . تشکیل این گروه پیشنهادی بود تا بتوانیم آسیب های گذشته فرهنگ خودرا ترمیم کنیم و از آسیب های دیگر نیز جلوگیری کنیم . بدیهی است که برای ترمیم آسیبها باید روی علل آن ها نیز فکر کنیم . این طرح (تشکیل گروه) بر مبنای کار گروهی اما کار بر روی خود پایه ریزی شده است . تا بتوانیم ایرادات فرهنگی و ذهنی خود رادر جمع شناسایی کرده و در صدد رفع آن ها بر آییم . رفع نقایص ذهنی و فرهنگی نیازبه زیر انتقاد بودن فرد دارد و این کار در جمع بدون تنش امکان پذیر خواهد بود. در این طرح پیشنهاد شد که به هدف کار گروهی هر هفته  نشستی برگزار شود برای جمع شدن دور هم برای صحبت در مورد هدف گروه و همچنین تحقق بحث های مختلف تا گوش دادن و بحث کردن را بیاموزیم . و از اطلاعات بسیاری که در این بحث ها رد و بدل میشود سود جوییم . این می تواند به گونه ای همچون یک باشگاه عمل کند . جشن های ملی و مذهبی برگزار شود تا آداب فرهنگی آسیب دیده را از نو زنده کنیم و در این جشنها همزیستی مسالمت آمیز و آداب معاشرت را تمرین کنیم . موسسه ای ثبت شود تابتواند به طور رسمی در مسایل فرهنگی جامعه اظهار نظر کند و در سمینارهای رسمی شرکت جوید امید است این پیشنهاد با یاری دوستان پخته شده و محصول نهایی باعث نزدیکی بیشتر (نه یکسان سازی) فرهنگ های مختلف شود . 

در این سایت چه خدماتی ارائه می شود؟

در این سایت، شما می توانید ؛
  • مطالب و مقالات وبلاگ اعضای گروه را مطالعه کنید.
  • برای عضویت و همراهی گروه کمک بگیرید.
  • فایل های ویدیویی آموزشی ، فایل های صوتی و مقالات به صورت PDF را خریداری کنید.
  • با فیلم ها و کتاب هایی که به شما معرفی می شوند آشنا شوید.
  • مقالات مختلف در مورد روانشناسی مطالعه کنید.
  • از اخبار مختلف در زمینه روانشناسی و خودشکوفایی اطلاع حاصل کنید.
  • از اخبار کارگاه های سینا یاوریان مطلع شوید و لیست کارگاه ها را مشاهده و در مورد کارگاه ها اطلاع کسب کنید.
  • از طریق همین سایت در کارگاه های سینا یاوریان ثبت نام کنید.
 

چگونه می توانم با گروه نیک اندیشان همراه شوم؟

هرفرد بدون در نظر گرفتن سن و جنس و اعتقادات می تواند به همراهی این گروه درآید. هر شخصی که اهل مطالعه و تفکر است و خواهان عمل به دانسته های خود می باشد و می خواهد که در راستای ارتقا خود و اطرافیان خود گام بردارد، برای همراهی با این گروه کافیست با ایمیل یا تلفن با دبیرمسئول گروه تماس گرفته و خود را معرفی کند. در اسرع وقت با ایشان تماس گرفته خواهد شد و یک نشست آشنایی برایشان برگزار خواهد شد. پس از آن ایشان اگر مایل باشند می توانند به همراهی گروه درآیند.
 

در این سایت چه محصولاتی ارائه می شود؟

در این سایت فایل های PDF مقالات ، فایل صوتی و ویدیویی آموزشی سینا یاوریان به فروش می رسند.
در این سایت محصولات انگیزشی همچون لیوان و تابلو های زیبا با جملات انگیزشی بر آنها به فروش می رسد.

کوپن تخفیف را چگونه دریافت کنم؟

با شرکت در کارگاه ها یا خرید محصولات، کوپن تخفیف در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در روزهای خاصی نیز که از طریق ایمیل و صفحه اخبار اعلام خواهد شد، کوپن تخفیف از طریق صفحه کوپن تخفیف در اختیار بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت. برای دریافت اخبار در خبرنامه عضو شوید تا اخبار برای شما از طریق ایمیل ارسال گردند.

در ضمن اینکه در کانال نیک اندیشان کوپن تخفیف خاص اعضا به مناسب های خاص اعلام می شود.
 

شما می توانید در قسمت دیدگاه همین صفحه، دیدگاه یا پرسش خود را در مورد سایت یا از استاد سینا یاوریان ثبت کنید و ایشان در اسرع وقت پاسخ شما را در همین صفحه خواهند نوشت.

2 Comments

    1. درود بر شما

      بله مشاوره هم انجام می دهم.

      مشاوره ممکن است ۱ تا ۲۰ جلسه به طول بیانجامد.

      اگر فرد بخواهد برای موضوع خاصی مشورت بگیرد شاید فکر کند که یک جلسه مشاوره و مشورت برای گرفتن پاسخ کافی هست. اما بیشتر مسایل، از ریشه هایی نشات می گیرند که لازم هست در جلسات متعدد مورد بررسی قرار گیرد و ریشه ها درمان شوند تا آن یک مسئله حل گردد.

      بنابراین روش درمانی انتخابی و غالب من برای درمان ریشه های مسایل، طرحواره درمانی یانگ و واقعیت درمانی گلسر هستند که حدود ۲۰ جلسه لازم دارد.

      با سپاس

      سینا یاوریان

      سخنران، مدرس و مشاور روانشناسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + = 27