فردگرایی وبلاگ نويسان

قایق زندگی  با انتخاب دکتر یاوریان به عنوان مربی خود:

قایق بادبانی زندگی خود را در تلاطم امواج روزگار با لذت و اطمینان تا ساحل آرامش مطلوب به پیش برانید.

سلام بر سینای عزیز …. ببخشید که دیر بدیر سر میزنم …. وضعیت شما و گروهتان را زیر نظر دارم و چون میخواستم مفصل صحبت کنم صبر کردم تا در فرصت مناسب مزاحم وقتت بشم …. اول میخواستم بهت ایمیل کنم ولی بعد دیدم سایر دوستانت هم از نظراتم آگاه بشند بهتر است البته این مطالب رو در اختیار شما میگذارم و حق امتیاز !؟ آن را به شما میدهم تا هرچه خواستی بکنی اگه خواستی تو نیک اندیشان هم قرار بده … حتی اگه دوست نداشتی کاملا پاک کن …. اما بریم سر اصل موضوع ……من داشتم به این فکر میکردم که این تلاشی که در ایجاد گروه نیک اندیشان به خرج میدهی به کجا ختم خواهد شد و چه مشگلاتی ممکن است در این مسیر داشته باشی و این مسیری که با جدیت طی میکنی در چه مسیری بیندازی که به صواب نزدیکتر باشد ….. برای پاسخ باید کمی برگردیم به عقب ….. شروع کارت با وبلاگنویسی بود و بستر حرکتت وبلاگ نویسان … در این شکی نیست …. خوب باید دید این وبلاگ نویسان چه خصوصیت مشترک و عامی دارن تا بستر حرکت خود را خوب نشناسی موفقیتت کم خواهد بود … پس با این موضوع شروع میکنیم …. خوب میدانی که وبلاگ نویسی در ایران بیشتر از هر جای دیگر

فردگرایی وبلاگ نویسان

گسترش داشته و نسبت به استفاده کنندگان از اینترنت حساب کنیم در صد وبلاگ نویسان در ایران سر سام آور است و در جهان شهره آن پیچیده به طوری که تهران را شهر وبلاگ نویسان لقب داده اند …. خوب چرا …. به نظر من مردم ایران دارن در یک جهت مثبت متحول میشوند و آن اینکه فردگرایی وبلاگ نویسان در ایران بشدت در حال گسترش است …. وبلاگ بستری است که نیاز های یک فردی که در مقابل جمع گرائی به فردگرایی معتقد است را بخوبی برآورده میکند ….. وبلاگ نویس صاحب و مالک بلامنازع وبلاگش هست و به معنی اخص کلمه هر بلائی که میخواهد سر وبلاگش میاره ….. از یک پایگاه مطمئن برای سخن گفتن گرفته تا وسیله ای برای رفع تنهائی …. هر جور دلش میخواهد صفحه آرائی میکند هر وقت دلش میخواهد مینویسد و هر وقت دلش خواست درش را تخته میکند .و میرود پی کارش …. وبلاگ نویس در مقابل هیپکس پاسخگو نیست شعر میگوید از سکس مینویسد فحش میدهد ناز میکند قهر میکند و هرچه که میخواهد میکند و این یعنی فرد گرائی مطلق ….. در نظام های سیاسی متداول در دنیا که با سابقه هستند و دارای شناسنامه این خصوصیات به لیرال دموکراتها میخورد و باید بگویم که چه بخواهیم و چه نخواهیم و چه بدانیم و چه ندانیم ملت ایران دارد به سوی لیبرال دموکرات ها حرکت میکند ……. لیبرال دموکراتها در تئوری میگویند که من مرکز عالم هستم و این محور حرکتم میباشد و بشدت فرد گرا هستند که نمیخواهم زیاد وارد این مباحث بشم که از موضوع دور میشویم …. داشتم میگفتم که علت استقبال ایرانیها به مقدار زیاد وابسته به رشد خصلت فرد گرائی در نسل جوان است …. نسلی که یک دوره جمع گرائی مفرط را پشت سر گذاشته نسلی که در قالب گروهها و سازمانها فردیت خود را فدا کردندو حتی به قیمت جانشان تمام شد … نسلی که جز نشخوار حرفهای رهبرانشان کاری نداشتند و به معنی اخص کلمه الینه شده بودند و از خودشان هویت و شخصیتی نداشتند و در نهایت هم جز فدای یک نسل و قربانی کردن بهترین فرزندانشان در قربانگاه جنگ و تروریسم ثمری نداشت حالا به خود آمده اند و بشدت تمایل به فرد گرائی پیدا کرده اند و حالا از ذکر طوطی وار حرفهای فسیل های سیاسی بیزار هستند و خودشان صاحب شخصیت و فکر و حرفی برای گفتن و شخصیتی برای زندگی کردن و…. چه بستری مناسبتر از وبلاگنویسی و برای این است که در ایران اینقدر وبلاگنویسی رشد کرده …..
واما شما سینای عزیز با این خصوصیاتی که وبلاگ نویسان در ایران دارند میخواهی کار خودت را به پایان برسانی ….. چه طوری …. من نمیخواهم نا امیدت کنم فقط میخواهم دیدت را نسبت به راهی که انتخاب کرده ای روشنتر کنم …. وبلاگ نویسان با این خصوصیت کمتر نظم پذیر و تشکیلات پذیر و برنامه پذیر خواهند بود وبلاگ نویسان شاید ده بار به جلسات شما بیایند ولی بار یازدهم باز معلوم نیست که بیاید یا نه …. هیچ وقت نمیتوانی روی این مسئله که چند نفر از وبلاگ نویسان به دعوت شما پاسخ خواهد داد …. اصلا معلوم نیست که این اعضا فردا بگند آقا سینا خداحافظ ….. این از خصوصیات وبلاگ نویسان است …. من قبول دارم که هر وبلاگ نویسی کنجکاو است که بیاید و فلان وبلاگ نویس دیگر را که ماهها است به تبادل فکر میپردازد از نزدیک ببیند …ولی این حس کنجکاوی که ارضاء شد بی خیال خواهد شد …. حتی در مورد وبلاگ نویسی گروهی نیز نمیشود روی هیچ چیز حساب باز کرد …مگر میتوانی کسی را وادار کنی که مرتب مثلا صفحه ورزشی یک وبلاگ گروهی را اداره کنه و روش حساب کنی …. این از خصوصیات بستری است که انتخاب کرده ای و یک ضعف نیست یک خصوصیت است یعنی فردگرایی مفرط وبلاگ نویسان …. و هر کس که کار گروهی و تشکیلاتی کرده بخوبی میداند که بدون نظم پذیری اعضاء یک گروه دست زدن به هر کار گروهی غیر ممکن است …. طولانی شد ادامه برای بعد ….. فعلا این مسائل را روش فکر بکن … خسته شدم از تایپ ….

نویسنده: حسین

قایق زندگی  با انتخاب دکتر یاوریان به عنوان مربی خود:

قایق بادبانی زندگی خود را در تلاطم امواج روزگار با لذت و اطمینان تا ساحل آرامش مطلوب به پیش برانید.

پست قبلیNext Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 1 =